Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Wizerunek adwentyści kościół mniejszości wyznaniowe public relations social media
Źródło: Michał Rakowski, Public relations w służbie Kościoła. Problematyka wykorzystania narzędzi PR przez mniejszości wyznaniowe w Polsce na podstawie działalności Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego, "Kultura - Media - Teologia", 2019( 38) nr 3, s. 115-142.
DOI: 10.21697/kmt.38.5
W artykule prezentowane są badania poświęcone wykorzystaniu narzędzi public relations przez działający w Polsce związek wyznaniowy Adwentystów Dnia Siódmego. Zastosowano tu audyt komunikacji Kościoła z uwzględnieniem mediów własnych takich, jak: telewizja, internet, prasa oraz mediów zewnętrznych i społecznościowych. Analiza została umieszczona na tle historycznym powstania public relations i podejścia do tego zagadnienia katolików oraz protestantów.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...