Łukasz Flak
ORCID: 0000-0002-6439-7145
Doktorant w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w dys cyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwent kierunku zarządzanie kul turą i mediami (specjalność: zarządzanie mediami), współpracownik w IK UJ. Uczestnik licznych projektów w obrębie infrastruktury cyfrowej oraz członek Polskiego Towarzy stwa Edukacji Medialnej. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół starych i nowych mediów w kontekście procesu cyfryzacji. Szczególnym obiektem zainteresowań są: psychologiczna perspektywa partycypacji w środowisku elektronicznym, imagina cje związane z adaptacją formatów rozrywkowych w środowisku cyfrowym oraz talent i reality show w optyce zarządzania humanistycznego. Przedmiotem jego rozprawy dok torskiej są strategie zarządzania formatem rozrywkowym w erze cyfrowej rozrywki i ich konsekwencje psychospołeczne.
Artykuły
Między demonizacją a apoteozą – krytyczny przegląd naukowy odnośnie mediów cyfrowych
KMT 48 / 2021
Nowe technologie – remedium czy spiritus movens kryzysu psychicznego w erze Big Data?
KMT 45 / 2021