Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Źródło: Jan Maliszewski, Kreowanie wizerunku mężczyzny w dziennikach prasowych „Super Express” i „Fakt” w latach 2015-2017 w kontekście odpowiedzialności społecznej mediów, "Kultura - Media - Teologia", 2019( 37) nr 2, s. 38-68.
DOI: 10.21697/kmt.37.3
Niniejszy artykuł dotyczy zagadnienia kreowania wizerunku mężczyzny w dziennikach prasowych. Opiera się on na badaniu okładek zawierających obrazy mężczyzny, publikowanych przez gazety „Super Express” i „Fakt” w latach 2015-2017. Obydwa dzienniki prasowe zostały scharakteryzowane w kontekście typologii mediów. W pracy omówiono pojęcie wizerunku medialnego, a następnie przedstawiono wnioski z badań empirycznych.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...