Słowa kluczowe: Fakt Super Express Wizerunek dziennik męskość prasa tabloid

KMT 2019 nr 2 Pobierz PDF

Jan Maliszewski,

Kreowanie wizerunku mężczyzny w dziennikach prasowych „Super Express” i „Fakt” w latach 2015-2017 w kontekście odpowiedzialności społecznej mediów

Źródło: Jan Maliszewski, Kreowanie wizerunku mężczyzny w dziennikach prasowych „Super Express” i „Fakt” w latach 2015-2017 w kontekście odpowiedzialności społecznej mediów, "Kultura - Media - Teologia", 2019( 37) nr 2, s. 38-68.

DOI: 10.21697/kmt.37.9

Niniejszy artykuł dotyczy zagadnienia kreowania wizerunku mężczyzny w dziennikach prasowych. Opiera się on na badaniu okładek zawierających obrazy mężczyzny, publikowanych przez gazety „Super Express” i „Fakt” w latach 2015-2017. Obydwa dzienniki prasowe zostały scharakteryzowane w kontekście typologii mediów. W pracy omówiono pojęcie wizerunku medialnego, a następnie przedstawiono wnioski z badań empirycznych.

O autorach

Jan Maliszewski

ORCID: (nieznany)

dziennikarz i muzyk. Podinspektor w wydziale komunikacji społecznej i promocji dla dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Dziennikarz i specjalista od mediów społecznościowych w magazynie Presto. Copywriter na portalu Dobrzezamieszkasz.pl. Absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie; kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna ze specjalnością: komunikacja medialno-marketingowa. W 2015 roku uzyskał dyplom zawodowego muzyka w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Żyrardowie; klasa perkusji. Obecnie członek jedynej w Polsce Orkiestry Perkusyjnej „Marimband”. Oczywiście miłośnik i wykonawca muzyki, ale także pasjonat sportu, szeroko pojętej sztuki i podróży.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...