Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: medioznawstwo public relations reklama
Źródło: Tetiana Sydoruk, Zakazany owoc czy konieczność?, "Kultura - Media - Teologia", 2014( 17) nr 2, s. 111-113.
DOI: 10.21697/kmt.17.8
Artykuł recenzyjny książki Бабинська С., Завадська Ю., Карпінка М., Кулигіна О. Церква і медіа. Сім кроків до порозуміння. – Видавництво „Ездра”, 2012, 240 с. / Babynska S., Zawadska Y., Karpinka M., Kulygina O., Kościół i media. Siedem kroków do porozumienia – Wydawnictwo „Ezdra”, 2012, ss. 240.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...