Strona archiwalna

Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.

 

Słowa kluczowe: advertaiment branded content lokowanie produktu marka serial

KMT 2022 nr 2 Pobierz PDF

Agnieszka Barczyk-Sitkowska,

Sposoby wykorzystania serialu przez marki – uwagi wstępne

Źródło: Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Sposoby wykorzystania serialu przez marki – uwagi wstępne, "Kultura - Media - Teologia", 2022( 50) nr 2, s. 7-21.

DOI: 10.21697/kmt.50.1

Serial to jeden z gatunków, który bywa wykorzystywany przez marki w komunikacji z odbiorcami. Celem artykułu jest scharakteryzowanie głównych typów relacji między marką i serialem: wykorzystywanie gotowego serialu, serial reklamowy oraz branded content w formie serialu. Tekst powstał na podstawie przeglądu literatury przedmiotu, analizy kilku polskich seriali zrealizowanych dla marek lub we współpracy z markami oraz rozmowy z Krzysztofem Landsbergiem (Prime Film Production).

O autorach

Agnieszka Barczyk-Sitkowska

Uniwersytet Łódzki

ORCID: 0000-0002-1149-2317

Dr Agnieszka Barczyk-Sitkowska – absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kulturoznawstwa (specjalność: filmoznawstwo) Uniwersytetu Łódzkiego. Obecnie pracownik KDiKS UŁ. Zainteresowania naukowe: telewizja i jej gatunki, montaż filmowy, reklama audiowizualna, badania reklamy.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...