Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: advertaiment branded content lokowanie produktu marka serial
Źródło: Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Sposoby wykorzystania serialu przez marki – uwagi wstępne, "Kultura - Media - Teologia", 2022( 50) nr 2, s. 7-21.
DOI: 10.21697/kmt.50.1
Serial to jeden z gatunków, który bywa wykorzystywany przez marki w komunikacji z odbiorcami. Celem artykułu jest scharakteryzowanie głównych typów relacji między marką i serialem: wykorzystywanie gotowego serialu, serial reklamowy oraz branded content w formie serialu. Tekst powstał na podstawie przeglądu literatury przedmiotu, analizy kilku polskich seriali zrealizowanych dla marek lub we współpracy z markami oraz rozmowy z Krzysztofem Landsbergiem (Prime Film Production).
Uniwersytet Łódzki
ORCID: 0000-0002-1149-2317
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...