Strona archiwalna

Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.

 

Słowa kluczowe: Robert Lewandowski Wizerunek marketing piłka nożna reklama

KMT 2021 nr 4 Pobierz PDF

Wojciech Skucha,

Wizerunek Roberta Lewandowskiego w wybranych kampaniach promocyjno-reklamowych w latach 2011–2018

Źródło: Wojciech Skucha, Wizerunek Roberta Lewandowskiego w wybranych kampaniach promocyjno-reklamowych w latach 2011–2018, "Kultura - Media - Teologia", 2021( 48) nr 4, s. 367-391.

DOI: 10.21697/kmt.48.16

Robert Lewandowski w ostatnich latach stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata. Od wielu lat zawodnik Bayernu Monachium bierze udział również w spotach i kampaniach reklamowych różnych marek. Celem artykułu jest przedstawienie wizerunku Roberta Lewandowskiego w kampaniach promocyjno-reklamowych, w których wziął udział między 2011 a 2018 rokiem. Zostanie pokazana analiza wybranych spotów lub kampanii oraz kanałów komunikacji, jakimi promował produkty reklamowanych przez siebie marek. Przedmiotem analizy przygotowanej w oparciu o sporządzony wcześniej klucz kategoryzacyjny będą reklamy czterech wybranych marek z udziałem kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski, które miały miejsce w badanym okresie.

O autorach

Wojciech Skucha

Uniwersytet Jagielloński

ORCID: 0000-0002-1720-9180

magister, doktorant Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych UJ w dyscyplinie: nauki o komunikacji społecznej i mediach. Absolwent studiów I oraz II stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zainteresowania naukowe oraz badawcze związane są z dziennikarstwem sportowym oraz mediami sportowymi.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...