Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: marka marketing prawo prawo własności intelektualnej reklama znak towarowy
Źródło: Aneta Makowiec, Prawne aspekty reklamy w sieci – zagadnienia wybrane, "Kultura - Media - Teologia", 2014( 18) nr 3, s. 9-28.
DOI: 10.21697/kmt.18.1
Przedmiotem analizy podjętej w opracowaniu jest przedstawienie najpopularniejszych form reklamy internetowej oraz związanych z nimi aspektów prawnych. Rosnące zainteresowanie reklamą kontekstową w Internecie pociąga za sobą pojawienie się szeregu kwestii prawnych. Celem podjętych tu badań jest omówienie tych kwestii w odniesieniu do reklamy kontekstowej, a dokładniej nakreślenie ram prawnych dozwolonego użycia cudzego znaku towarowego przez reklamodawców i wyszukiwarki internetowe, przy uwzględnieniu interesu podmiotów wykorzystujących znak towarowy, konsumentów i uprawnionych ze znaku towarowego. Ze względu na różnorodność poruszanej problematyki rozważania sprowadzają się do zagadnienia używania słów kluczowych w usłudze linków sponsorowanych.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...