Strona archiwalna

Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.

 

Marzena Barańska

ORCID: 0000-0003-0026-9803

Dr hab. prof. UJ, pracownik Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytut Kultury. Zainteresowania badawcze dotyczą: aspektów prawnych mar ketingu, zwłaszcza reklamy, product placament, sponsoringu, przekazu medialnego, ochrony praw najmłodszych odbiorców, ochrony konsumenta, reglamentacji rynku far maceutycznego i aptecznego, a także kontroli rynku reklamy przez uprawnione organy i instytucje.
Artykuły
  • Etyka w reklamie a granice wypowiedzi (kontekst samoregulacji)
    KMT 48 / 2021
  • Informacje
    Numery

    Zobacz wszystkie numery

    Linki
    Inne informacje

    Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...