Dr Joanna Mikosz

ORCID: (nieznany)

doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Ma w swoim dorobku wiele publikacji prasowych, naukowych oraz pięć książek, „Kulturalne dodatki do prasy dwudziestolecia międzywojennego”(2007), „Dziennik Łódzki” – tradycja i współczesność” (2006), „Z warsztatu przyszłego dziennikarza prasowego”(2008). Opublikowała także z dr. Piotrem Fąką dwie książki przeznaczone dla studentów Programu Erasmus: „On Press Journalism and Communication – Selected Issues” (2008) oraz „Media Market In Poland” (2008). Interesuje się prasą elektroniczną, prasoznawstwem oraz reklamą niestandardową.
Adres kontaktowy: Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Łódzki, ul. Pomorska nr 171/173, 90-236 Łódź
Artykuły
  • Formy reklamy zewnętrznej
    KMT 3 / 2010
  • Rynek prasowy w Egipcie przed „Arabską Wiosną Ludów” i po niej
    KMT 8 / 2012
  • Informacje
    Numery

    Zobacz wszystkie numery

    Linki
    Inne informacje

    Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...