o. Jan Szewek
ORCID: (nieznany)
magister teologii oraz specjalista ds. public relations i reklamy. Absolwent Studium Komunikowania Społecznego i Dziennikarstwa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (2000-2002) z zakresu public relations i reklamy oraz dziennikarstwa telewizyjnego (tytuł pracy dyplomowej „Strategia budowania pozytywnego wizerunku wrocławskiej parafii franciszkanów”). Od 2004 roku rzecznik prasowy Krakowskiej Prowincji Franciszkanów, od 2008 roku osobisty sekretarz Prowincjała. Wykładowca public relations w Wyższym Seminarium Duchownym Franciszkanów im. św. Maksymiliana w Krakowie i na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, dziennikarz telewizyjny i agencyjny. Organizator i współprowadzący zajęcia w trakcie trzech szkoleń zakonnych rzeczników prasowych w Krakowie (czerwiec 2007; październik 2007; kwiecień 2008); współorganizator szkolenia rzeczników zakonnych i diecezjalnych wraz z dr Moniką Przybysz z UKSW i rzecznikiem KEP ks. dr. Józefem Klochem w Turnie k. Radomia (luty i listopad 2009). Researcher - dokumentalista wielu reportaży, felietonów i newsów telewizyjnych; uczestnik wielu debat telewizyjnych i talk-show; komentator teologiczny mediów elektronicznych.
e-mail: j.szewek@franciszkanie.pl
Artykuły
Jak zainteresować media sprawami Kościoła?
KMT 4 / 2011