Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: kościół public relations
Źródło: Jan Szewek, Jak zainteresować media sprawami Kościoła?, "Kultura - Media - Teologia", 2011( 4) nr 1, s. 66-72.
DOI: 10.21697/kmt.4.6
Artykul ma charakter instruktażowy, ale posiada również cenne walory poznawcze. Jest źródłem informacji na temat rodzajów i typów leadów, a typologia ta jest unikalna w literaturze przedmiotu. Syntetyczny charakter artykułu staje się istotną pomocą, szczególnie dla osób rozpoczynających współpracę z dziennikarzami, zwracając uwagę na naistotniejsze punkty ciężkości w prowadzeniu działań z zakresu media relations. Zasady opracowane przez wykładowcę, a jednocześnie praktyka (dyrektora centrum informacyjnego) nabierają wagi w kontekście coraz trudniejszego zainteresowania mediów sprawami wiary. Opracowanie ma więc szczególną wartość z punktu widzenia instytucji kościelnych.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...