mgr Anna Kurzak

ORCID: (nieznany)

doktorantka Politechniki Częstochowskiej, Wydziału Zarządzania w Instytucie Marketingu. Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Politechnice Częstochowskiej oraz Podyplomowych Studiów z Administracji Publicznej jak również z zakresu wiedzy o Unii Europejskiej. Specjalizuje się w tematyce komunikacji marketingowej, mediów oraz nauk należących do koncepcji „zrównoważonego rozwoju”. Bierze udział w licznych konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych. Jest autorką wielu publikacji naukowych. Prowadzi badania na temat innowacji w marketingu.
Adres kontaktowy: Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, ul. Armii Krajowej 19 B, 42-200 Częstochowa
Artykuły
  • Nieprzestrzeganie regulacji prawnych w mediach czynem nieuczciwej konkurencji na przykładzie branży reklamowej
    KMT 17 / 2014
  • Informacje
    Numery

    Zobacz wszystkie numery

    Linki
    Inne informacje

    Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...