mgr Anna Kurzak
ORCID: (nieznany)
doktorantka Politechniki Częstochowskiej, Wydziału Zarządzania w Instytucie Marketingu. Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Politechnice Częstochowskiej oraz Podyplomowych Studiów z Administracji Publicznej jak również z zakresu wiedzy o Unii Europejskiej. Specjalizuje się w tematyce komunikacji marketingowej, mediów oraz nauk należących do koncepcji „zrównoważonego rozwoju”. Bierze udział w licznych konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych. Jest autorką wielu publikacji naukowych. Prowadzi badania na temat innowacji w marketingu.
Adres kontaktowy: Wydział Zarządzania
Politechniki Częstochowskiej, ul. Armii Krajowej 19 B,
42-200 Częstochowa
Artykuły
Nieprzestrzeganie regulacji prawnych w mediach czynem nieuczciwej konkurencji na przykładzie branży reklamowej
KMT 17 / 2014