Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Facebook Twitter komunikacja marketing medioznawstwo nowe media public relations social media uniwersytet
Źródło: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami, "Kultura - Media - Teologia", 2015( 21) nr 2, s. 9-22.
DOI: 10.21697/kmt.21.1
Zarządzanie komunikacją uczelni wymaga zaplanowania i uwzględnienia zmian zarówno w samych mediach jak i charakterystyce odbiorców. Media społecznościowe mają nową specyfikę, są mediami nie tylko dostępnymi całą dobę, ale również opartymi na interaktywności. Zdecydowana większość uczelni w Polsce wykorzystuje media społecznościowe w procesie komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. W artykule poruszono kwestię wykorzystania social media w komunikacji ze studentami. Zaprezentowano wyniki badań własnych przeprowadzonych na uczelni.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...