Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: dzieci edukacja medialna konsumpcjonizm marketing reklama
Źródło: Aleksandra Gralczyk, Słabe punkty w rozwoju dzieci jako przedmiot manipulacji marketingowców, "Kultura - Media - Teologia", 2012( 9) nr 2, s. 54-68.
DOI: 10.21697/kmt.9.3
Specjaliści od reklamy i marketingowcy coraz częściej interesują się dziećmi dopatrując się w nich silnej grupy konsumentów. Starają się poznać ich psychikę a także zmiany poznawcze i emocjonalne w zachowaniu. Obserwują też reakcje młodych ludzi na wykorzystane w reklamie strategie oraz ich zachowania konsumpcyjne. W prezentowanym opracowaniu przedstawiono etapy rozwoju dzieci w wieku 7-15 lat oraz ich słabe punkty w rozwoju wykorzystywane przez marketingowców. Omówiono również proces uczenia się zachowań konsumenckich przez tę grupę odbiorców reklam.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...