Słowa kluczowe: dzieci edukacja medialna konsumpcjonizm marketing reklama

KMT 2012 nr 2 Pobierz PDF

Aleksandra Gralczyk,

Słabe punkty w rozwoju dzieci jako przedmiot manipulacji marketingowców

Źródło: Aleksandra Gralczyk, Słabe punkty w rozwoju dzieci jako przedmiot manipulacji marketingowców, "Kultura - Media - Teologia", 2012( 9) nr 2, s. 54-68.

DOI: 10.21697/kmt.9.3

Specjaliści od reklamy i marketingowcy coraz częściej interesują się dziećmi dopatrując się w nich silnej grupy konsumentów. Starają się poznać ich psychikę a  także zmiany poznawcze i emocjonalne w zachowaniu. Obserwują też reakcje młodych ludzi na wykorzystane w reklamie strategie oraz ich zachowania konsumpcyjne. W prezentowanym opracowaniu przedstawiono etapy rozwoju dzieci w wieku 7-15 lat oraz ich słabe punkty w  rozwoju wykorzystywane przez marketingowców. Omówiono również proces uczenia się zachowań konsumenckich przez tę grupę odbiorców reklam.

O autorach

Dr Aleksandra Gralczyk

ORCID: (nieznany)

doktor, absolwentka Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na UKSW oraz studiów pedagogicznych. Specjalista w zakresie komunikacji wizualnej, promocji i organizacji eventów. Od 2007 r. prowadzi ćwiczenia z zakresu technologii informatycznej, projektowania graficznego oraz komunikacji wizualnej na kierunku teologia ogólna oraz na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...