Słowa kluczowe: Polska Rodzina dzieci dzieci edukacja medialna konsumpcjonizm manipulacja marka marketing młodzież reklama

KMT 2014 nr 3 Pobierz PDF

Katarzyna Walotek-Ściańska,

Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities

Źródło: Katarzyna Walotek-Ściańska, Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities, "Kultura - Media - Teologia", 2014( 18) nr 3, s. 29-41.

DOI: 10.21697/kmt.18.2

Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytania: kim jest współczesne polskie dziecko? Dlaczego staje się obiektem wielu działań marketingowych? W jakim zakresie mały polski konsument pozostaje we władaniu komunikatów reklamowych? Artykuł został oparty o badania ankietowe i wywiad bezpośredni, które zostały przeprowadzone z dziećmi 4, 5 i 6-letnimi. Badania objęły 120 polskich przedszkolaków.

O autorach

Dr Katarzyna Walotek-Ściańska

ORCID: (nieznany)

Adjunct in the Department of Economic Journalism and New Media, University of Economics in Katowice; Vice-Head of Institute of Journalism and Social Communication in the Humanitas University in Sosnowiec, Head Editor of “Magazyn Kultury Most”, author of publications Homo poeticus, W świecie reklamy i reklamożerców, New media in the social spaces. Strategies of influence and many academic papers on advertising and modern communication.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...