Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Polska Rodzina dzieci dzieci edukacja medialna konsumpcjonizm manipulacja marka marketing młodzież reklama
Źródło: Katarzyna Walotek-Ściańska, Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities, "Kultura - Media - Teologia", 2014( 18) nr 3, s. 29-41.
DOI: 10.21697/kmt.18.2
Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytania: kim jest współczesne polskie dziecko? Dlaczego staje się obiektem wielu działań marketingowych? W jakim zakresie mały polski konsument pozostaje we władaniu komunikatów reklamowych? Artykuł został oparty o badania ankietowe i wywiad bezpośredni, które zostały przeprowadzone z dziećmi 4, 5 i 6-letnimi. Badania objęły 120 polskich przedszkolaków.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...