Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Chris Cornell Facebook produkt widoczność medialna śmierć
Źródło: Rafał Jakub Pastwa, Media visibility after death on the example of Chris Cornell and his official Facebook fanpage, "Kultura - Media - Teologia", 2019( 38) nr 3, s. 8-24.
DOI: 10.21697/kmt.38.1
Współcześnie podstawową zasadą marketingu, także na Facebooku, jest bezpośredni kontakt z odbiorcą. Internet jest zarówno miejscem nieograniczonych możliwości kontaktu oraz docierania do różnego rodzaju informacji, osób i produktów. Obecnie wszelkie możliwe dobra podlegają postępującej komercjalizacji i poddawane są logice rynku. Ciekawym zagadnieniem w tym kontekście jest zarządzanie „uwidocznieniem medialnym” po śmierci danej osoby. Głównym celem artykułu było zbadanie jak śmierć Chrisa Cornella wpłynęła na „widoczność medialną” oficjalnego profilu nieżyjącego muzyka na Facebooku.
ORCID: 0000-0001-9470-5156
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...