Słowa kluczowe: Chris Cornell Facebook produkt widoczność medialna śmierć

KMT 2019 nr 3 Pobierz PDF

Rafał Jakub Pastwa,

Media visibility after death on the example of Chris Cornell and his official Facebook fanpage

Źródło: Rafał Jakub Pastwa, Media visibility after death on the example of Chris Cornell and his official Facebook fanpage, "Kultura - Media - Teologia", 2019( 38) nr 3, s. 8-24.

DOI: 10.21697/kmt.38.1

Współcześnie podstawową zasadą marketingu, także na Facebooku, jest bezpośredni kontakt z odbiorcą. Internet jest zarówno miejscem nieograniczonych możliwości kontaktu oraz docierania do różnego rodzaju informacji, osób i produktów. Obecnie wszelkie możliwe dobra podlegają postępującej komercjalizacji i poddawane są logice rynku. Ciekawym zagadnieniem w tym kontekście jest zarządzanie „uwidocznieniem medialnym” po śmierci danej osoby. Głównym celem artykułu było zbadanie jak śmierć Chrisa Cornella wpłynęła na „widoczność medialną” oficjalnego profilu nieżyjącego muzyka na Facebooku.

O autorach

Rafał Jakub Pastwa

ORCID: 0000-0001-9470-5156

journalist, theologian, editor-in-chief of the “Gość Niedzielny” in Lublin. A graduate of the Catholic University of Lublin. Author of four literary publications, two scientific books and educational and preventive books for children. Winner of the “Angelus lubelski” award in the field of media culture for 2016. He conducts research in the field of media science, focusing, inter alia, on the problems of modern journalism, the relationship between the media, culture, theology and politics.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...