Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Dziennikarstwo Polska Wizerunek internet media relations prasa public relations radio telewizja tożsamość uczestnictwo w kulturze wspólnota
Źródło: Karolina Świrska-Czałbowska, Obraz Polski i Polaków w europejskim dyskursie publicznym. Analiza wyników badań opinii publicznej i artykułów z prasy zachodniej w latach 2004-2017, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 30) nr 3, s. 70-100.
DOI: 10.21697/kmt.30.4
Celem artykułu jest pokazanie wizerunku Polski i Polaków w krajach „starej Unii” oraz zanalizowanie jak Polacy byli oceniani przed akcesją do Unii Europejskiej w 2004 roku i jak są postrzegani obecnie. Niniejsze studium próbuje pokazać, czy w wyniku włączenia Polski do struktur europejskich wizerunek naszego kraju się zmienił i na ile; jak nasza ponad 13 letnia obecność w strukturach unijnych wpływa na postrzeganie naszego kraju zarówno wśród elit politycznych państw unijnych, jak i zwykłych obywateli. Wykorzystane są badania opinii publicznej, polskie i międzynarodowe, jak również artykuły prasowe, głównie z prasy anglojęzycznej.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...