Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Źródło: Emilia Dudkiewicz, Promocja muzyki sakralnej w kontekście wychowania liturgicznego na przykładzie audycji emitowanych na antenie Radia Warszawa, "Kultura - Media - Teologia", 2012( 10) nr 3, s. 46-58.
DOI: 10.21697/kmt.10.4
Konsumpcyjny model życia przyczynia się do kryzysu kultury oraz zacierania granic między sacrum a profanum. W mediach wysoka kultura ustępuje miejsca programom rozrywkowym, kształtującym gusta odbiorców. Dochodzą one do głosu m.in. w kwestii muzyki liturgicznej, desakralizując ją (co objawia się poprzez „robienie modnej, atrakcyjnej oprawy” liturgii). Szczególne zadanie stoi przed mediami katolickimi; przykładem podjęcia go jest Radio Warszawa promujące w wybranych audycjach muzykę sakralną.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...