Strona archiwalna

Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.

 

Słowa kluczowe: Wizerunek edukacja medialna internet metodologia młodzież nowe media obraz prasa psychologia radio social media telewizja telewizja cyfrowa uczestnictwo w kulturze

KMT 2017 nr 3 Pobierz PDF

Tomasz Knecht,

Millenialsi i ich „tele-wizje”. Geneza i konstrukcja programu badawczego

Źródło: Tomasz Knecht, Millenialsi i ich „tele-wizje”. Geneza i konstrukcja programu badawczego, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 30) nr 3, s. 151-160.

DOI: 10.21697/kmt.30.8

Artykuł stanowi prezentację projektu badania pod nazwą „Telewizja tradycyjna, on-line i społecznościowa jako narzędzie edukowania pokolenia Y”. Przedstawiono punkt wyjścia do badań na temat szeroko rozumianego konsumowania telewizji wśród przedstawicieli pokolenia tzw. „millenialsów”. Część teoretyczna dotyczy problematyki współczesnego komunikowania społecznego w nawiązaniu do edukacji medialnej. Druga część zawiera prezentację narzędzia badawczego, tj. ankiety opracowanej w ramach projektu, który dotyczył różnych form odbioru telewizji przez przedstawicieli pokolenia Y. Autor opisuje również przebieg tego badania wśród studentów dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. Najważniejsze wyniki ankiety pozwalają sformułować kolejne pytania badawcze związane z potrzebami, motywacją, oczekiwaniami i nawykami „millenialsów”.

O autorach

mgr Tomasz Knecht

ORCID: 0000-0001-6402-3461

mgr Tomasz Knecht – asystent w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa, Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, KONTAKT: t.knecht@uksw.edu.pl Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i studium Warsaw Journalism Center. Doktorant na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW. Wieloletni pracownik w działach marketingu mediów i wydawnictw, m.in. G+J Polska (National Geographic), Murator (Super Express), Bauer (Motor), PPWK SA. Pola zainteresowań badawczych: marketing medialny, promocja, zachowania konsumenckie, komunikacja marketingowa, marketing polityczny.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...