Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Wizerunek edukacja medialna internet metodologia młodzież nowe media obraz prasa psychologia radio social media telewizja telewizja cyfrowa uczestnictwo w kulturze
Źródło: Tomasz Knecht, Millenialsi i ich „tele-wizje”. Geneza i konstrukcja programu badawczego, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 30) nr 3, s. 151-160.
DOI: 10.21697/kmt.30.8
Artykuł stanowi prezentację projektu badania pod nazwą „Telewizja tradycyjna, on-line i społecznościowa jako narzędzie edukowania pokolenia Y”. Przedstawiono punkt wyjścia do badań na temat szeroko rozumianego konsumowania telewizji wśród przedstawicieli pokolenia tzw. „millenialsów”. Część teoretyczna dotyczy problematyki współczesnego komunikowania społecznego w nawiązaniu do edukacji medialnej. Druga część zawiera prezentację narzędzia badawczego, tj. ankiety opracowanej w ramach projektu, który dotyczył różnych form odbioru telewizji przez przedstawicieli pokolenia Y. Autor opisuje również przebieg tego badania wśród studentów dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. Najważniejsze wyniki ankiety pozwalają sformułować kolejne pytania badawcze związane z potrzebami, motywacją, oczekiwaniami i nawykami „millenialsów”.
ORCID: 0000-0001-6402-3461
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...