Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: edukacja medialna marketing medioznawstwo psychologia reklama
Źródło: Elżbieta Sanecka, Manipulacja w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży, "Kultura - Media - Teologia", 2013( 13) nr 2, s. 19-36.
DOI: 10.21697/kmt.13.2
Celem artykułu jest analiza psychologicznych mechanizmów manipulacji wykorzystywanych w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży. Omówione zostały najważniejsze formy manipulacji wykorzystane w reklamie telewizyjnej oraz możliwe konsekwencje manipulacji w tego rodzaju przekazie skierowanym do dzieci i młodzieży, jak na przykład przyjmowanie przez młodych ludzi postaw konsumpcjonistycznych. Ponadto, autorka podjęła próbę określenia najważniejszych wyzwań stojących przed edukacją medialną dzieci i młodzieży w sytuacji wzrastającego znaczenia mediów elektronicznych w procesie socjalizacji.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...