Słowa kluczowe: dzieci manipulacja medioznawstwo młodzież reklama

KMT 2013 nr 2 Pobierz PDF

Adrian Nowak,

Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci

Źródło: Adrian Nowak, Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci, "Kultura - Media - Teologia", 2013( 13) nr 2, s. 37-52.

DOI: 10.21697/kmt.13.3

Artykuł poświęcony jest zagadnieniu manipulacji dziećmi, za pomocą reklamy. Porusza on tematykę moralności manipulacyjnych oddziaływań spotów reklamowych kierowanych do dzieci, a także kwestie miejsca konsumpcji we współczesnym świecie, poprzez ukazanie zabiegów jakie stosują reklamodawcy, nakierowanych na zainteresowanie dzieci swoimi produktami, a przez to nakłonienie rodziców do dokonania zakupu promowanego przedmiotu.

O autorach

mgr Adrian Nowak

ORCID: (nieznany)

absolwent studiów licencjackich na kierunku pedagogika o specjalności praca socjalna oraz studiów magisterskich uzupełniających na kierunku pedagogika społeczna, obecnie doktorant w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Pracownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na stanowisku asystenta rodziny, wcześniej przez ponad 3 lata wychowawca w świetlicy środowiskowej dla młodzieży ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...