Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: dzieci manipulacja medioznawstwo młodzież reklama
Źródło: Adrian Nowak, Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci, "Kultura - Media - Teologia", 2013( 13) nr 2, s. 37-52.
DOI: 10.21697/kmt.13.3
Artykuł poświęcony jest zagadnieniu manipulacji dziećmi, za pomocą reklamy. Porusza on tematykę moralności manipulacyjnych oddziaływań spotów reklamowych kierowanych do dzieci, a także kwestie miejsca konsumpcji we współczesnym świecie, poprzez ukazanie zabiegów jakie stosują reklamodawcy, nakierowanych na zainteresowanie dzieci swoimi produktami, a przez to nakłonienie rodziców do dokonania zakupu promowanego przedmiotu.
ORCID: (nieznany)
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...