Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Wizerunek komunikacja kryzysowa komunikacja polityczna kryzys medialny wizerunek firmy wizerunek osobisty wizerunek polityczny
Źródło: Marek Kochan, Komunikacja kryzysowa jako czynnik rozwoju kryzysu, "Kultura - Media - Teologia", 2019( 39) nr 4, s. 8-31.
DOI: 10.21697/kmt.39.1
Tematem artykułu jest komunikacja kryzysowa w mediach i w polityce. Autor, wychodząc od definicji kryzysu wizerunkowego i opisywanych w literaturze reguł komunikacji kryzysowej, analizuje zachowania, które zamiast redukować skutki kryzysów – intensyfikują je. W tekście omawiane są na konkretnych przykładach następujące błędy komunikacji kryzysowej: 1. Mijanie się z prawdą, 2. Brak odniesienia się do zarzutów, 3. Agresja w komunikacji kryzysowej, 4. Brak empatii, 5. Niespójność komunikatu, 6. Pójście pod prąd oczekiwaniom opinii publicznej, a więc lekceważenie zaniepokojenia odbiorców. W końcowej części tekstu autor wskazuje zasady, których przestrzeganie wzmacnia skuteczność komunikacji kryzysowej.
ORCID: 0000-0001-9502-6171
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...