Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.
Słowa kluczowe: Australia covid-19 przekaz perswazyjny reklama społeczna Światowa Organizacja Zdrowia
Źródło: Krzysztof Stępniak, Komunikacja perswazyjna kampanii społecznych w Australii w czasie pandemii COVID-19. Komunikat z badań, "Kultura - Media - Teologia", 2022( 49) nr 1, s. 144-164.
DOI: 10.21697/kmt.49.7
Artykuł jest fragmentem projektu badawczego dotyczącego materiałów reklamowych zastosowanych przez WHO oraz wybrane kraje świata w kampaniach społecznych w czasie pandemii COVID-19. Prezentuje studium przypadku – kampanię w Australii, porównując jej przekazy z plakatami i ulotkami WHO. Jako główną tezę autor przyjmuje twierdzenie Iwana Krastewa, że w obliczu pandemii żyjemy w „Jednym Świecie”. W badaniu zastosowano triangulację takich metod badawczych jak case study i modalność kompozycyjna Gillian Rose. W celu zbadania warstwy werbalnej komunikatów posłużono się modelem komunikacji językowej Romana Jakobsona.
ORCID: 0000-0001-9716-8835
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...