Słowa kluczowe: hejting trolling

KMT 2016 nr 2 Pobierz PDF

Monika Kaczmarek-Śliwińska,

Zarządzanie komunikacją kryzysową w przestrzeni mediów społecznościowych w kontekście zjawiska hejtingu

Źródło: Monika Kaczmarek-Śliwińska, Zarządzanie komunikacją kryzysową w przestrzeni mediów społecznościowych w kontekście zjawiska hejtingu, "Kultura - Media - Teologia", 2016( 25) nr 2, s. 46-58.

DOI: 10.21697/kmt.25.4

Zarządzanie sytuacją kryzysową często utrudnione jest przez zjawisko hejtingu, który staje się głównym lub dodatkowym aspektem negatywnych zjawisk w otoczeniu osoby lub organizacji. Środowisko nowych mediów i wyrosłych na ich gruncie mediów społecznościowych charakteryzują się cechami, które w warunkach niesprzyjających mogą skutecznie zagrażać zarządzaniu sytuacją kryzysową. Stąd istotną okazuje się świadomość zjawiska, ale także potencjalne skutki oraz sposoby reagowania. Warto też mieć na względzie fakt, że brak obecności i aktywności osoby lub organizacji nie gwarantuje uniknięcia problemów związanych z hejtingiem.

O autorach

Dr Monika Kaczmarek-Śliwińska

ORCID: (nieznany)

doktor nauk ekonomicznych, trener i doradca w obszarze komunikowania się i PR (strategie wizerunkowe, media tradycyjne i nowe media, zarządzania kryzysowe). Autorka trzech monografii dotyczących problematyki public relations w internecie oraz ponad 90 artykułów naukowych i publicystycznych. Koordynatorka oraz członkini zespołów badawczych w zakresie komunikowania się i nowych mediów. Więcej informacji na stronie internetowej www.monikakaczmarek-sliwinska.pl oraz blogach paczakutek.blox.pl i monikakaczmareksliwinska.natemat.pl.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...