Słowa kluczowe: Facebook Twitter Wizerunek hejting internet marketing nowe media public relations social media trolling trolling

KMT 2017 nr 2 Pobierz PDF

Urszula Podraza,

Hejt jako zagrożenie wizerunku i pozycji rynkowej firm

Źródło: Urszula Podraza, Hejt jako zagrożenie wizerunku i pozycji rynkowej firm, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 29) nr 2, s. 33-45.

DOI: 10.21697/kmt.29.3

Nowym, coraz bardziej powszechnym zjawiskiem jest hejt pod adresem firm, zarówno dużych globalnych marek, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Agresywna, nieuzasadniona krytyka osłabia wizerunek atakowanych podmiotów gospodarczych, przyczyniając się do utraty zaufania konsumentów i partnerów do danej marki. W przypadku niewielkich firm wpływa także negatywnie na ich pozycję ekonomiczną. Niniejszy artykuł omawia różne formy tego zjawiska oraz strategie, jakie obierają zaatakowane firmy.

O autorach

Urszula Podraza

ORCID: (nieznany)

trener, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją, doradca medialny. Specjalizuje się w działaniach dotyczących strategii wizerunkowych, zarządzaniu kryzysem, public affairs. Jest autorką książki poświęconej kryzysowemu public relations oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i publicystycznych dotyczących wizerunku instytucji i marek. Kontakt: www.linkedin.com/in/urszulapodraza/
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...