Słowa kluczowe: Polska Wizerunek duchowieństwo internet media relations nowe media prasa public relations radio reklama telewizja

KMT 2017 nr 3 Pobierz PDF

Marta Brzezińska-Waleszczyk,

Jak zwiększyć skuteczność organizacji non profit korzystając z social media? Case study na podstawie wybranych fundacji katolickich

Źródło: Marta Brzezińska-Waleszczyk, Jak zwiększyć skuteczność organizacji non profit korzystając z social media? Case study na podstawie wybranych fundacji katolickich, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 30) nr 3, s. 30-51.

DOI: 10.21697/kmt.30.2

Na przykładzie wybranych organizacji pożytku publicznego (katolickich i świeckich) pokazuję, jak wykorzystać media społecznościowe do promocji działań non profit oraz zwiększenia skuteczności fundacji. Prezentuję wyniki badań monitoringu mediów na temat obecności wybranych fundacji w internecie, a dla sformułowania zasad komunikacji w social media poddaję analizie kanały social media największych polskich organizacji pożytku publicznego.

O autorach

mgr lic. Marta Brzezińska-Waleszczyk

ORCID: (nieznany)

absolwentka, a obecnie doktorantka IEMiD. W 2012 obroniła pracę magisterską Blogi jako narzędzie komunikacji społecznej w Kościele. Przygotowuje rozprawę doktorską nt. nowej ewangelizacji w social media. Publicystka i dziennikarka. Prowadziła audycje w Radiu Wnet i Radiu Warszawa. Publikowała w Gazecie Polskiej, wpolityce.pl, Deon.pl, Rzeczpospolitej, portalu Fronda.pl, a ostatnio Natemat.pl. Współautorka oraz autorka książek. Obecnie współpracuje z Przewodnikiem Katolickim oraz serwisem Wp.pl. Autorka kilkudziesięciu tekstów publicystycznych i wywiadów. Kontakt: mart.bre@gmail.com
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...