Słowa kluczowe: Polska Wizerunek duchowieństwo internet media relations nowe media prasa public relations radio reklama telewizja

KMT 2017 nr 3 Pobierz PDF

Marta Brzezińska-Waleszczyk,

Jak zwiększyć skuteczność organizacji non profit korzystając z social media? Case study na podstawie wybranych fundacji katolickich

Źródło: Marta Brzezińska-Waleszczyk, Jak zwiększyć skuteczność organizacji non profit korzystając z social media? Case study na podstawie wybranych fundacji katolickich, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 30) nr 3, s. 30-51.

Na przykładzie wybranych organizacji pożytku publicznego (katolickich i świeckich) pokazuję, jak wykorzystać media społecznościowe do promocji działań non profit oraz zwiększenia skuteczności fundacji. Prezentuję wyniki badań monitoringu mediów na temat obecności wybranych fundacji w internecie, a dla sformułowania zasad komunikacji w social media poddaję analizie kanały social media największych polskich organizacji pożytku publicznego.

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...