Słowa kluczowe: Polska medioznawstwo patriotyzm radio tożsamość tożsamość wspólnota

KMT 2013 nr 4 Pobierz PDF

Alina Gut,

Edukacja patriotyczna w lokalnych katolickich rozgłośniach radiowych w Polsce. Mikrostudium na wybranych przykładach

Źródło: Alina Gut, Edukacja patriotyczna w lokalnych katolickich rozgłośniach radiowych w Polsce. Mikrostudium na wybranych przykładach, "Kultura - Media - Teologia", 2013( 15) nr 4, s. 22-34.

DOI: 10.21697/kmt.15.2

Niniejszy artykuł jest analizą zaangażowania katolickich regionalnych rozgłośni radiowych w Polsce w promocję patriotyzmu i edukację patriotyczną. Zebrane dane pochodzą z audycji emitowanych na antenie badanych stacji radiowych zamieszczonych na ich stronach internetowych w 2012 roku. Analiza zgromadzonego materiału dowodzi, że nawet jeśli w poszczególnych radiostacjach temat patriotyzmu nie jest dominujący, to pełni on jednak istotną rolę w ich polityce przekazu.

O autorach

mgr Alina Gut

ORCID: (nieznany)

mgr Alina Gut – absolwentka socjologii na SGGW, absolwentka edukacji medialnej I dziennikarstwa na UKSW, doktorantka nauk politycznych na UKSW. Zainteresowania badawcze: komunikowanie społeczne, socjologia wsi, teologia mediów.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...