Słowa kluczowe: audiowizualność media obraz rzeczywistości wartości

KMT 2021 nr 1 Pobierz PDF

Mateusz Flont,

Aksjologia audiowizualności (cz. 2). Rozważania teoretyków i praktyków podczas seminarium w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego (15.03.2019)

Źródło: Mateusz Flont, Aksjologia audiowizualności (cz. 2). Rozważania teoretyków i praktyków podczas seminarium w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego (15.03.2019), "Kultura - Media - Teologia", 2021( 44) nr 1, s. 99-131.

DOI: 10.21697/kmt.44.7

Poniższy tekst jest sprawozdaniem z seminarium naukowego, które odbyło się na Uniwersytecie Jagiellońskim. Poruszano na nim tematy wartości, które są przekazywane w mediach, filmach, literaturze, języku i szeroko pojętej sztuce. Oprócz przedstawienia referatów umieszczono również zapis dyskusji, które odbywały się między każdym wystąpieniem.

O autorach

Mateusz Flont

ORCID: 0000-0003-1509-4815

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...