Słowa kluczowe: celebreality Słowacja celebryci

KMT 2012 nr 3 Pobierz PDF

Peter Mikuláš, Ph. D.,

Global Patterns for National Stars? Celebreality in Slovakia

Źródło: Peter Mikuláš, Ph. D., Global Patterns for National Stars? Celebreality in Slovakia, "Kultura - Media - Teologia", 2012( 10) nr 3, s. 103-114.

Wykorzystanie celebrytów w komunikacji medialnej nie jest zjawiskiem nowym, ale można zauważyć nasilenie tego zjawiska. W badaniu autor skupia się na wykorzystaniu znanych bieżących programów telewizyjnych, koncentrując się przede wszystkim na gatunkach te;ewizyjnych z obszaru reality. Prezentuje analizę porównawczą amerykańskich i słowackich celebrytów - bohaterów wybranych formatów telewizyjnych reality show.Podstawowe pytanie, które zadaje autor, brzmi: czy istnieje globalne formuła krajowych gwiazd reality TV, czy też stopień oryginalności wystarcza, aby można było mówić o autonomiczności tych gatunków na różnych poziomach?

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...