Słowa kluczowe: edukacja medialna Rodzina konsumpcjonizm Polska dzieci marketing dzieci młodzież manipulacja reklama marka

KMT 2014 nr 3 Pobierz PDF

Katarzyna Walotek-Ściańska,

Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities

Źródło: Katarzyna Walotek-Ściańska, Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities, "Kultura - Media - Teologia", 2014( 18) nr 3, s. 29-41.

Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytania: kim jest współczesne polskie dziecko? Dlaczego staje się obiektem wielu działań marketingowych? W jakim zakresie mały polski konsument pozostaje we władaniu komunikatów reklamowych? Artykuł został oparty o badania ankietowe i wywiad bezpośredni, które zostały przeprowadzone z dziećmi 4, 5 i 6-letnimi. Badania objęły 120 polskich przedszkolaków.

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...