Słowa kluczowe: internet public relations Wizerunek nowe media marketing social media trolling Twitter Facebook hejting trolling

KMT 2017 nr 2 Pobierz PDF

Urszula Podraza,

Hejt jako zagrożenie wizerunku i pozycji rynkowej firm

Źródło: Urszula Podraza, Hejt jako zagrożenie wizerunku i pozycji rynkowej firm, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 29) nr 2, s. 33-45.

Nowym, coraz bardziej powszechnym zjawiskiem jest hejt pod adresem firm, zarówno dużych globalnych marek, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Agresywna, nieuzasadniona krytyka osłabia wizerunek atakowanych podmiotów gospodarczych, przyczyniając się do utraty zaufania konsumentów i partnerów do danej marki. W przypadku niewielkich firm wpływa także negatywnie na ich pozycję ekonomiczną. Niniejszy artykuł omawia różne formy tego zjawiska oraz strategie, jakie obierają zaatakowane firmy.

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...