Słowa kluczowe: public relations dzieci marketing social media reklama marka nauka szkoła corporate identity identyfikacja wizualna media relations
Źródło: Danuta Kalinowska, Public relations w kształtowaniu wizerunku polskiego publicznego szkolnictwa na poziomie szkół średnich i gimnazjów, "Kultura - Media - Teologia", 2017( 30) nr 7, s. 122-135.
Celem artykułu jest omówienie problematyki związanej z kreowaniem wizerunku przez polskie szkoły publiczne. W szczególności, analizie poddane zostały techniki, narzędzia i kanały komunikacji prowadzone przez te jednostki. Podstawowe pytanie, które przyświeca podjętym tu rozważaniom, odnosi się do zasadności samej komunikacji, sposobów jej realizacji i użytych do realizacji tego celu kanałów komunikacyjnych. Całość rozważań została osadzona w ramach teoretycznych tzw. krytycznej analizie dyskursu i poparta analizą przytoczonych przykładów, tj. komunikacji bezpośredniej w świecie rzeczywistym adresowanej do rodziców, imiennej komunikacji pośredniej przy użyciu Librusa, komunikacji pośredniej przy użyciu stron internetowych prowadzonych przez placówki oraz informacje medialne o szkole i jej działaniach. Celem badania jest ustalenie poziomu prowadzenia i wykorzystania środków oraz narzędzi, za pomocą których szkoły publiczne na terenie RP budują swój wizerunek.
Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...