Słowa kluczowe: medioznawstwo public relations uniwersytet nowe media marketing social media komunikacja Twitter Facebook

KMT 2015 nr 2 Pobierz PDF

Małgorzata Koszembar-Wiklik,

Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami

Źródło: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami, "Kultura - Media - Teologia", 2015( 21) nr 2, s. 9-22.

Zarządzanie komunikacją uczelni wymaga zaplanowania i uwzględnienia zmian zarówno w samych mediach jak i charakterystyce odbiorców. Media społecznościowe mają nową specyfikę, są mediami nie tylko dostępnymi całą dobę, ale również opartymi na interaktywności. Zdecydowana większość uczelni w Polsce wykorzystuje media społecznościowe w procesie komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. W artykule poruszono kwestię wykorzystania social media w komunikacji ze studentami. Zaprezentowano wyniki badań własnych przeprowadzonych na uczelni.

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...