Strona archiwalna

Na tej stronie znajdują się numery archiwalne kwartalnika od 1 (2010) do 53 (2023). Począwszy od numeru 54 kwartalnik znajduje się pod tym adresem.

 

Słowa kluczowe: Facebook Twitter komunikacja marketing medioznawstwo nowe media public relations social media uniwersytet

KMT 2015 nr 2 Pobierz PDF

Małgorzata Koszembar-Wiklik,

Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami

Źródło: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami, "Kultura - Media - Teologia", 2015( 21) nr 2, s. 9-22.

DOI: 10.21697/kmt.21.1

Zarządzanie komunikacją uczelni wymaga zaplanowania i uwzględnienia zmian zarówno w samych mediach jak i charakterystyce odbiorców. Media społecznościowe mają nową specyfikę, są mediami nie tylko dostępnymi całą dobę, ale również opartymi na interaktywności. Zdecydowana większość uczelni w Polsce wykorzystuje media społecznościowe w procesie komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. W artykule poruszono kwestię wykorzystania social media w komunikacji ze studentami. Zaprezentowano wyniki badań własnych przeprowadzonych na uczelni.

O autorach

Dr Małgorzata Koszembar-Wiklik

ORCID: (nieznany)

Dr Małgorzata Koszembar-Wiklik jest pracownikiem Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z public relations, zarządzaniem wizerunkiem organizacji, komunikacją społeczną i marketingową oraz reklamą.
Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...