Słowa kluczowe: edukacja medialna reklama konsumpcjonizm dzieci marketing

KMT 2012 nr 2 Pobierz PDF

Aleksandra Gralczyk,

Słabe punkty w rozwoju dzieci jako przedmiot manipulacji marketingowców

Źródło: Aleksandra Gralczyk, Słabe punkty w rozwoju dzieci jako przedmiot manipulacji marketingowców, "Kultura - Media - Teologia", 2012( 9) nr 2, s. 54-68.

Specjaliści od reklamy i marketingowcy coraz częściej interesują się dziećmi dopatrując się w nich silnej grupy konsumentów. Starają się poznać ich psychikę a  także zmiany poznawcze i emocjonalne w zachowaniu. Obserwują też reakcje młodych ludzi na wykorzystane w reklamie strategie oraz ich zachowania konsumpcyjne. W prezentowanym opracowaniu przedstawiono etapy rozwoju dzieci w wieku 7-15 lat oraz ich słabe punkty w  rozwoju wykorzystywane przez marketingowców. Omówiono również proces uczenia się zachowań konsumenckich przez tę grupę odbiorców reklam.

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...