Słowa kluczowe: medioznawstwo reklama dzieci młodzież manipulacja

KMT 2013 nr 2 Pobierz PDF

Adrian Nowak,

Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci

Źródło: Adrian Nowak, Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci, "Kultura - Media - Teologia", 2013( 13) nr 2, s. 37-52.

Artykuł poświęcony jest zagadnieniu manipulacji dziećmi, za pomocą reklamy. Porusza on tematykę moralności manipulacyjnych oddziaływań spotów reklamowych kierowanych do dzieci, a także kwestie miejsca konsumpcji we współczesnym świecie, poprzez ukazanie zabiegów jakie stosują reklamodawcy, nakierowanych na zainteresowanie dzieci swoimi produktami, a przez to nakłonienie rodziców do dokonania zakupu promowanego przedmiotu.

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...