Słowa kluczowe: internet Polska nowe media trolling Facebook subkultura konflikt hejting trolling

KMT 2016 nr 6 Pobierz PDF

Łukasz Traczyk,

Obraz kibicowskiej wojny warszawsko-poznańskiej w publikacjach serwisu internetowego weszlo.com

Źródło: Łukasz Traczyk, Obraz kibicowskiej wojny warszawsko-poznańskiej w publikacjach serwisu internetowego weszlo.com, "Kultura - Media - Teologia", 2016( 25) nr 6, s. 30-45.

Piłka nożna od dłuższego czasu wzbudza mnóstwo emocji w umysłach fanów. Znajduje to odzwierciedlenie w komentarzach w Internecie. Kibice gloryfikują swój ukochany zespół i „hejtują” największego przeciwnika. Ilustracją tego jest sieciowy obraz rywalizacji między dwoma największymi klubami w Polsce – Legią Warszawa i Lechem Poznań. Wobec coraz częściej pojawiających się w internecie wulgaryzmów na niektórych stronach wprowadzono kontrolę wpisów użytkowników. Przykład stanowi witryna weszlo.com. Administratorzy zdecydowali, że komentarz można zostawić tylko osoba, która posiada swoje konto na Facebooku. Artykuł ma znaleźć odpowiedzi na szereg pytań związanych z tematem „mowy nienawiści” między sympatykami Legii i Lecha na wyżej wymienionej witrynie.

Informacje
Numery

Zobacz wszystkie numery

Linki
Inne informacje

Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...