mgr lic. Marta Brzezińska-Waleszczyk

absolwentka, a obecnie doktorantka IEMiD. W 2012 obroniła pracę magisterską Blogi jako narzędzie komunikacji społecznej w Kościele. Przygotowuje rozprawę doktorską nt. nowej ewangelizacji w social media. Publicystka i dziennikarka. Prowadziła audycje w Radiu Wnet i Radiu Warszawa. Publikowała w Gazecie Polskiej, wpolityce.pl, Deon.pl, Rzeczpospolitej, portalu Fronda.pl, a ostatnio Natemat.pl. Współautorka oraz autorka książek. Obecnie współpracuje z Przewodnikiem Katolickim oraz serwisem Wp.pl. Autorka kilkudziesięciu tekstów publicystycznych i wywiadów. Kontakt: mart.bre@gmail.com
Artykuły
  • Granica pomiędzy beką a hejtem w sieci. Próba odpowiedzi na podstawie wybranych przykładów
    KMT 25 / 2016
  • Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social media
    KMT 27 / 2016
  • Informacje
    Numery

    Zobacz wszystkie numery

    Linki
    Inne informacje

    Używamy plików cookies do mierzenia ruchu na stronie. Więcej na ten temat...